Yhdistyksen strategia

Tampereen Kehitysvammaisten Tuki ry on uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumaton yleishyödyllinen kansalaisjärjestö, joka toimii julkisten avustusten ja lahjoitusten mahdollistamissa rajoissa.

Yhdistyksen tarkoitus on omalla toimialueellaan toimia kehitysvammaisten ihmisten ja heidän perheittensä erityishuollon ja kokonaisvaltaisen sosiaaliturvan sekä vammaisten ihmisten tasa-arvon toteuttamiseksi. Pyrimme tukemaan ja vahvistamaan tukea tarvitsevan ihmisen itsemääräämistä ja osallisuutta oman elämänsä palveluiden suunnitteluun.

Yhdistyksen arvot

Kohtaamme ihmisen ihmisenä

Erilaisuuden rikkaus- olemme kaikki erilaisia- erilaisuus

Mahdollistamme osallisuuden ja toimijuuden- osallisuus

Edistämme yhdenvertaisuutta- yhdenvertaisuus

Olemme arvostettu ja luotettava toimija- toimijuus

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

”On maailmasi kaunis”

JORMAn laulu kuvastaa yhdistyksen arvoja ja erilaisuuden rikkautta.

Tekijä: Jorma Rantalainen

Strategiatyö

Yhdistyksen strategiaa on työstetty vuoden 2023 aikana ja sen tueksi tehtiin marraskuussa 2023 myös jäsenkysely, mistä saatiin tukea strategian viimeistelyyn. Jäsenkyselyn tuloksista löytyy uutinen Ajankohtaista-palstalta. Kevään 2024 aikana strategia tullaan toteuttamaan myös kuvan muodossa.

Missio

Toimintamme on merkityksellistä paikallisesti, alueellisesti ja yhteiskunnallisesti

Toimintamme on jäsenten näköistä ja kaikille avointa

Vaikutamme tulevaisuuteen yhteisten kokemusten ja verkostojen kautta

Olemme ylpeitä työstämme

Visio

Arvot ohjaavat toimintaamme

Yhdistys on toimintakykyinen ja aktiivinen toimija sekä vaikuttaja

Kehitämme toimintaa ajan hengessä

Toiminnan kehittäminen

ITE- itsearviointi- ja laadunhallintamenetelmän avulla yhdistyksessä tarkastellaan toiminnan sisältöä ja laatua. Käyttäjiltä kerätään kirjallista palautetta toiminnan kehittämistä varten.

Annathan meille palautetta

Voit antaa palautetta esimerkiksi kotisivuillamme olevalla lomakkeella Anna palautetta. Palautetta voi antaa lomakkeella myös nimettömästi. Voit myös olla yhteydessä meihin toimistolle puhelimitse (03)2140226 tai sähköpostitse toimisto@kvtukitampere.fi